بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در پی شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در پی شهادت شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان

🔴 اعدام شیخ نمر سرآغاز سقوط

بسم رب الشهداء والصدیقین

امام خمینی (ره) : هیچ هراسی به دلتان راه ندهید، که شما پیروزید ، ان شاءالله. چه کشته بشویم و بکشیم حق با ماست. ما اگر کشته هم بشویم در راه حق کشته شدیم و پیروزی است، و اگر بکشیم هم در راه حق است و پیروزی است.(صحیفه امام ج ۴ ص ۱۵۲)

متاسفانه امروز بیش از هر زمان دیگر شاهد برخوردهای خشن با شیعیان در سراسر دنیا هستیم. روزی در یمن ، روزی در بحرین ، روزی در نیجریه و امروز در عربستان. ابعاد خونخواری، شقاوت و بازگشت به عهد جاهلیت رژیم وابسته آل سعود در مسائلی نظیر تقویت و تجهیز گروهک های افراطی اسلام ستیز با اتخاذ راهبرد جنگ های نیابتی در کشور های مسلمان ، سرکوب شیعیان مظلوم بحرین، نسل کشی مستقیم مردم بی دفاع یمن ، کشتار حجاج حرم امن الهی و اعدام مظلومانه عالم ربانی و شیخ مبارز آیت الله نمر ویاران پاکش در سرزمین وحی بر همگان هویدا نموده است که با این بی کفایتی ها وبی تدبیری ها آل سعود خود را روز به روز به پرتگاه سقوط نزدیک تر کرده و این امر با این وقایع سرعت مضاعف یافته و دیری نپاید که لحظه فروپاشی فرا رسد، که برای آن موقع لحظه شماری می کنیم چرا که وعده خداوند حق است و تخلف ناپذیر «إِنَّمَا السبِیلُ عَلى الَّذِینَ یَظلِمُونَ النَّاس وَ یَبْغُونَ فى الاَرْضِ بِغَیرِ الْحَقِّ أُولَئک لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ» و همانگونه که از امام بزرگوارمان (ره) این چنین برای ما به یادگار مانده است، که ما اگر از آمریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت، ما آل سعود را هرگز نخواهیم بخشید و از او نمی گذریم..

بدینوسیله از همه علما و روشنفکران جهان اسلام اعم از شیعه وسنی درخواست داریم با حفظ وحدت دنیای اسلام و با اتخاذ مواضعی فعالانه نسبت به محکومیت و مقابله با این رژیم آلت دست استکبار جهانی برخورد نمایند..

از مجلس شورای اسلامی ، قوه قضاییه و دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه دستگاه دیپلماسی انتظار می رود با استفاده از جمیع ظرفیت های موجود، پاسخی قاطع و کوبنده و البته فراتر از اعلام محکومیت های متعارف بین المللی به این جنایت هولناک بدهند.

در خاتمه ما اعضای تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن محکومیت این واقعه دردناک و آرزوی علو درجات برای این شهید مجاهد راه حق آیت الله نمر باقر النمر و یاران صدیقش، این اتفاق را محضر مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف و حضرت امام خامنه ای دامت برکاته و همه مسلمان و آزادگان جهان تسلیت می گوییم. باشد که انتقام خون آن عزیزان را هرچه زودتر بستانیم.

<<وَ مَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فیها وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظیما>>

👌جاد صنعتی اصفهان ۱۲ دی ۹۴