اسلام ناب

معرفی اردوی معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب

اسلام ناب

معرفی جامع دوره اسلام ناب

در فضای دانش‌جویی مخاطب ما، تشکل‌های انقلابی دانش‌گاه‌های خوب کشور هستند. در فضای طلبگی هم به سراغ طلاب نخبه‌ی انقلابی می‌رویم و از بین آنان نفراتی را انتخاب می‌کنیم. در فضای بین‌الملل هم فعلا و در گام اول به سراغ دانش‌جویان عراقی رفته‌ایم. در سال ۹۸، اولین دوره‌ی آزمایشی اسلام‌ناب در فضای قبل از دانش‌گاه (دانش‌آموزی) هم برگزار شد. امسال هم زمان برگزاری دومین دوره متعاقبا اعلام خواهد شد.

در طول این سال‌ها محتوای ارائه شده در دوره، هر سال بر اساس تجربیات تدریس اساتید، و بازخورد مخاطب، و نتیجه‌ای که پس از دوره، مخاطب در عملیات تشکلی خویش انجام می‌داد، مورد بازنگری قرار گرفته است که این مهم توسط جمعی از طلاب و فضلای فرهیخته‌ی حوزوی انجام می‌شده است.

شورای سیاست‌گذاری دوره‌ی اسلام‌ناب شامل اساتید معزز و معظم حجت‌الاسلام قمی (رئیس سازمان تبلیغات اسلامی)، حجت‌الاسلام قاسمیان (مدیر و مؤسس مدرسه‌ی علمیه‌ی مشکات)، حجت‌الاسلام مصطفی جلالی، حجت‌الاسلام سید علی موسوی (رئیس پژوهشکده‌ی باقرالعلوم علیه‌السلام قم)، حجت الاسلام  اصغر سهرابی (رئیس سازمان تبلیغات استان تهران)، حجت‌الاسلام علی مهدیان و حجت‌الاسلام محمدمهدی تجریشی (مدیر حوزه‌ی علمیه و عملیه‌ی نهضت) می‌باشد.

تنها اردوی سراسری‌ای است که میتوان تجلی وحدت حوزه و دانشگاه را به شکل حضور همزمان و هم‌دغدغه طلاب و دانشجویان انقلابی دید؛ و همچنین تجلی امت واحده اسلامی با حضور دانشجویان ایرانی و خارجی.

معرفی استاد:

حجت الاسلام مجتبی عرب ، مدیرعامل حوزه علمی عملیه نهضت و یکی از طراحان اردوی اسلام ناب 

 لیسانس مهندسی برق شریف

فوق لیسانس MBA شریف

صوت جلسه