دستان آلوده – سخنرانی متفکر اسپانیایی مانوئل گالیانا روس

مانوئل گالیانا روس

فایل PDF

صوت جلسه

در رسانه ها

باشگاه خبرنگاران جوان

 
پژوهشگر اسپانیایی

پژوهشگر اسپانیایی گفت: صهیونیست‌ها خود بسیاری از جنگ‌ها را به وجود آورده‌اند و فراماسونرها سازندگان داعش هستند و می‌خواستند از طریق این گروه جنگ‌های دیگری را به وجود آورند که با مقاومت مردم ‌سوریه و عراق موفق به انجام این کار نشدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مانوئل گالیانا روس در همایشی با عنوان دستان آلوده که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، با اشاره به ریشه فراماسون و صهیونیسم جهانی اظهار کرد: فراماسون‌ها شعارشان بر مبنای ایجاد زندگی بهتر برای بشریت است.

وی افزود: این گروه از تمامی مذاهب تشکیل شده است و هر کس با هر دینی می‌تواند عضو این فرقه شود، زیرا این گروه و اعضای آن به هیچ دینی معتقد نیستند و تنها در شناسنامه خود نام یکی از ادیان را به یدک می‌کشند و همچنین آن‌ها خود را یک دین و صاحب نژادی جدا و برتر از دیگر انسان‌ها می‌دانند.

محقق و اندیشمند اسپانیایی ادامه داد: در سال ۱۷۲۳ میلادی این گروه اساس‌نامه خود را تنظیم کرد‌ و فراماسون‌ها پس از این کار، نفوذ خود را در نقاط جهان از دریای کارائیب تا فرانسه و جامائیکا افزایش دادند.

وی با بیان این که فراماسونر‌ها اهدافی همانند تجزیه‌طلبی کشورها را دارند، عنوان کرد: جالب است بدانید که در انقلاب آمریکا نیز فراماسونرها سهیم بوده‌اند به طوری که ۴۰ درصد از گروه پیروز را فراماسونرهایی از جمله جورج واشنگتن و جفرسون تشکیل می‌دادند و آن‌ها در انقلاب فرانسه و روسیه نیز دست داشتند.

گالیانا روس با اشاره به برخی از برنامه‌های فراماسونرها از گذشته تاکنون تصریح کرد: این گروه جنگ‌های اول و دوم جهانی را پی‌ریزی کردند و طرح این جنگ‌ها نیز از اتاق فکر این گروه است، برنامه آن‌ها برای جنگ جهانی سوم به این گونه است که این جنگ میان مسلمانان و مسیحیان رخ دهد و هدف آن‌ها این است که پس از جنگ جهانی سوم دیگر دینی در جهان وجود نداشته باشد‌.

وی تأکید کرد: جنگ جهانی سوم پیش نخواهد آمد زیرا اگر جنگ جهانی سوم رخ دهد این جنگ ‌میان روسیه و رژیم صهیونیستی خواهد بود که جنگی اتمی است و پس از آن دیگر کره‌ خاکی برای سکونت وجود نخواهد داشت و چنین جنگی پیش نخواهد آمد اما درگیری‌های درون منطقه‌ای نیز‌ اجتناب ناپذیر است‌.

این پژوهشگر اسپانیایی افزود: صهیونیست‌ها خود بسیاری از جنگ‌ها را به وجود آورده‌اند و فراماسونرها سازندگان داعش هستند و می‌خواستند از طریق این گروه جنگ‌های دیگری را به وجود آورند که با مقاومت مردم ‌سوریه و عراق موفق به انجام این کار نشدند.

وی خاطرنشان کرد: فراماسونرها و صهیونیست‌ها در جنگ‌هایی که به وقوع می‌پیوندد به هر دو طرف درگیر کمک‌های مالی می‌کنند تا بتوانند سود و اصل پول را از آن‌ها بگیرند.

گالیانا روس با بیان این‌که صهیونیست‌ها سازمان ملل را ایجاد کردند و سپس سازمان ملل خود ایجادکننده رژیم صهیونیستی بود، ادامه داد: فراماسونرها به خاطر نفوذی که دارند همواره در تلاش هستند در کشورهایی که در آن‌ها ذی‌نفوذند افرادی در رأس حکومت قرار گیرند که لکه‌ای ننگین در کارنامه خود داشته باشند تا در مواقعی که خواستند بر خلاف میل این گروه عمل کنند با تکیه بر نقطه‌ضعف‌های این افراد اهداف خود را به پیش ببرند.

وی در پایان گفت: من در گذشته با شرکت‌هایی کار می‌کردم که خط پنجم و ششم دفاعی صهیونیست‌ها بودند، من ۱۲ کتاب تألیف کرده‌ام که پس از چاپ کتاب دومم روابطم با آن شرکت‌ها قطع شد، موضوع بیشتر کتاب‌های من درباره بحران‌های جهانی،جهان‌سازی، وهابیت و موضوعاتی از این قبیل بوده است.